fredag den 10. februar 2017

Løver på spil...



I min øresnegl hørte jeg en lille fugl synge om, at der manglede børnekort til OSH...
Og så måtte jeg finde mine yndlinge frem... Magnolia dyrestemplerne...

I dag er det LØVERNE....ikke de farlige men de SØDE.... der bliver præsenteret.
Desværre driller lyset, så de er altså lidt kønnere i virkelighedens farver.

Inden i de orange kort sidder der et hvidt stykke papir man kan skrive sin hilsen på. Det er ikke altid det bedste skrive-værktøj soldaterne har i brug. =0)

Som I kan se har der været travlt på "scrapperiet".... 18 stk går af sted til OSH.
Der skal nemlig IKKE mangle kort til børnene...

God dag til dig derude.

SES,
Margit

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde kort igen fra dig. Jeg har lige malet de sidste elefanter fra den stak aftryk jeg fik af dig for år tilbage.
Nej, børn skal ikke savne kort fra dem de mangler i hverdagen, så netop børnekort er også på bordet, når jeg ellers har tid !
Knus fra 3 til 2. (Vinterferie)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...